הבקתה מרכז סדנאות למוזיקה ובניית כלי-נגינה

תיאור הפעילות

מרחב פסטורלי וקסום לאירועים קטנים, פרטיים ועסקיים. ממוקם בישוב משכיות – צפון בקעת הירדן. הזמנה להכרות קצרה אישית ומקצועית: הכירו את ירון שמרת, מתופף משחר ילדותו . כבר משנת 2002 החל את דרכו בסדנאות לתיפוף ומוסיקה לכל הגילאים שהתפתחו לחוגים ארוכי טווח במסגרות חינוך רבות ובניהן שנים רבות של עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות על הרצפים השונים. לפני 10שנים סיים לימודי פסיכודרמה ומאז מתמקד בעבודה עם נוער בסיכון בבניית הרכבים מוזיקליים באוריינטציה טיפולית. עובד במסגרות חינוכיות לנוער המתמודד עם הפרעות נפשיות ורגשיות ומסגרות לנוער על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוהה. ירון חי ונושם מוזיקה וקצב ובעיקר מתרגש להנגיש לנוער את האפשרות לחוויית הצלחה במקום בו נגמרות המילים ומתחילה המנגינה.
יהודה ימיני, גדל בבית מוזיקלי וינק מהוריו את יסודות הטיפול. מנגן בתזמורות ובאירועים מגיל צעיר, רכש ניסיון בחינוך ובלימודי מוזיקה לנערים ומבוגרים. בעל ניסיון עשיר בבניה כללית ובחוגי נגרות לילדים ונוער, תוך שילוב ערכי החינוך והעצמת היוצר. כיום עוסק בפיתוח וייצור ערכות לבניית כלי נגינה  למטפלים במוסיקה. המפגש בינינו הוליד את הרעיון ליצור מרכז שמטרתו להפגיש אתכם עם עולמם העשיר של הצלילים, באמצעות תהליך מונגש ונעים של בניית כלי נגינה איכותיים ומקצועיים ללא פשרות, וזאת ללא קשר לרמה והכישרון המוסיקלי.
הכירו את ה"קחון": אז מה זה בעצם "קחון" ואיך הוא הגיע לעולם? קחון זוהי מילה בספרדית שהפרוש שלה היא מגרה. הקחון הומצא בפרו בתחילת המאה ה19 על ידי העבדים האפריקאים שנאסר עליהם לנגן… הם השתמשו במגרות כדי לתופף עליהם ובכך לשמור על שפיותם… מאז הקחון עבר שידרוגים ושיפורים והפך לכלי מרכזי במוסיקת הפלמנקו. בשנים האחרונות הכלי המדהים הזה נכנס חזק מאוד גם למוסיקה המערבית כתחליף למערכת תופים קטנה המשמש  למוסיקה אקוסטית. 
אצלינו "בבקתה" תוכלו לבנות/לקנות קחון ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר השווה לכל נפש…עשינו הכל כדי שתקבלו מוצר איכותי ביותר. בנינו-פרקנו, חתכנו, הדבקנו, שייפנו, צבענו ולאחר נסיונות רבים להבאת תוצר מוגמר איכותי ומושלם הן ברמת איכות הצליל והן ברמה הויזואלית, לצד מחשבה יתירה על הנגשת המוצר שכל אחד יוכל לבנות לעצמו ולמשפחתו.  בצורת בנייה קלה וחכמה. 
הוא כאן…
הכלי יכול לשמש גם ככיסא מעוצב לבית וגם לחפלות משפחתיות בזמנים המתאימים.

יישוב: משכיות
איש קשר: ירון שמרת
טלפון: 050-2992888
אימייל